להקות בתי הספר

להקות המחול בבתי הספר

כתוצאה מההצלחה של הלהקות הבוגרות, החליטה רשת המתנ"סים העירונית להפעיל פרויקט פיילוט של להקות מחול-עם ייצוגיות בית ספריות - שישמשו גם כלהקות ייצוג עירוניות - שיורחב בהדרגה ויושקעו בו משאבים עבור עלויות הדרכה, תלבושות, מרתונים ומפגשי העשרה.

מטרת הפרויקט להעשיר ולהרחיב את עולם ההתנסויות התרבותיות של תלמידי קרית אתא ולאפשר מצוינות במישורים נוספים. להקות אלו יהוו את להקת הייצוג הבית-ספרית ויופיעו באירועים הבית-ספריים השונים, כמו גם באירועים עירוניים (ערב יום העצמאות, מפגן אמנויות הבמה העירוני) וארציים שונים, כמו גם בפסטיבלים.

ההשתתפות - ללא תשלום מצד התלמיד. אבל נדרשת רצינות ואחריות!

מיועד לתלמידים (בנים ובנות) מכיתות ד'-ו' בלבד שיומלצו ע"י הנהלת בתי הספר, שימצאו מתאימים ע"י הצוות המקצועי ויקבלו את הסכמת ההורים לכך. הפעילות תתקיים פעם או פעמיים בשבוע בבית הספר - ומיד בסיום הלימודים. שיתוף פעולה של בתי הספר חיוני להצלחת הפרויקט.

הפרויקט מתאפשר, בין היתר, כחלק מהרחבת מגמת המצוינות העירונית ובשל כך משקיעות רשת המתנ"סים ועיריית קרית אתא משאבים רבים גם בתפירת תלבושות מרהיבות לכל הלהקות, בהוספת תכניות העשרה מיוחדות, במפגשי גיבוש ומרתונים ובהרחבת סגל ההדרכה. משרד התרבות והספורט משתתף בסבסוד הפעלת הלהקות.

להקות בתי הספר